سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ایزوگام طرح دار سطوح سازه

نظر

پخش و توزیع ایزوگام طرح دار سطوح سازه : ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجر نما ، آجر نمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

پخش و توزیع ایزوگام طرح دار سطوح سازه

ایزوگام طرح دار، نوعی ایزوگام روکش دار با لایه ای از جنس فویل می باشد. ایزوگام طرح دار محصولی جدید به شمار می آید که بهترین نوع ایزوگام مرغوب و با کیفیت، نسبت به سایر انواع معمولی، و از جمله طرح‌های آن می‌توان به طرح چمنی، سرامیک، سنگ، چوب، طرح لانه زنبوری و انواع دیگر اشاره کرد که همین تنوع در رنگ و طرح موجب جذابیت بیشتر و جلب رضایت مشتریان شده است. در طی سال ها تجربه و فعالیت کارخانجات متعدد ایزوگام کاری و صنایع مرتبط با آن، توانسته اند به محصولات به روز و مدرن دست یافته که از برجسته ترین آن ها می توان توسعه فروش ایزوگام طرح دار را نام برد.
در ساخت ایزوگام طرح دار، فویل و یا به عبارت دیگر لایه ای از آلومینیوم، به عنوان روکش استفاده می شود. این لایه از فویل، مقاومت ایزوگام را بالا برده و زیبایی خاص و مشتری پسند به آن می‌بخشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام طرح دار سازه ایزوگام طرح دار سازه, عایق طرح دار دیوار

کاربردهای ایزوگام طرح دار :

  1. جهت زیبا سازی ساختمان می توان از ایزوگام طرح دار با طرح آجر نما استفاده کرد.
  2. ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد.
  3. ایزوگام طرح دار مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است.
  4. ایزوگام طرح دار جهت ایزوگام کردن و زیباسازی دیوارها ، کف استخر و زمین ورزشی کاربرد دارد.

طی تحقیقات به عمل آمده، از مهمترین معیارهای انتخاب نوع ایزوگام برای مشتریان، مقاومت و کشش محصول است. ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با سایر ایزوگام های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد. معمولا این جنس از ایزوگام حداقل 15 سال ضمانت می شود. خریداران می‌توانند پیش از انتخاب طرح مورد نظر با مشاوره و کسب اطلاعات و راهنمایی از کارشناسان زبده شرکت گوهر ابنیه پایتخت این کار از صحت انتخابشان اطمینان حاصل نمایند.